Welkom!

29 januari 2012

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Bi -Ks:
    30 januari 2012
    Ik vind het stoer en wens jullie een ontzettend mooie reis.

good luck
  2. Tosca:
    30 januari 2012
    Ik ga jullie op de voet volgen. Ik weet zeker dat jullie een fantastische reis te wachten staat. Wat een avontuur! Om jaloers van te worden! En dat ben ik stiekem dan ook best een beetje. Maar het is jullie van harte gegund! Geniet met volle teugen!
    Liefs!
  3. Leonie&Jody:
    30 januari 2012
    Super leuk! Ik ga jullie ook zeker volgen, want ik ben natuurlijk hardstikke nieuwschierig! Geniet er van, maar dat gaat zeker wel lukken. En Jody en ik passen op jullie huis.;).

Liefs.
  4. Ingrid en ben:
    Hoi Ramon en Sanne,
    Wij wensen jullie een geweldige tijd toe. Ga er volop van genieten, na al dat harde werken hebben jullie dat zo verdiend. Wij gaan jullie missen, en kijken dan natuurlijk ook uit naar jullie reisbelevenissen. Wij houden van jullie!
    Dikke kus Ben en Ingrid
  5. Joris en diana:
    31 januari 2012
    ha die san!
    puik webdingetje hoor, ook prima geschikt voor mobiel. ik kan niet wachten tot jullie eerste bericht en foto's! en daarna om de dag een update ey? :-)
    tot donderdag!
    ciao!
  6. Gon:
    31 januari 2012
    Lieve Ramon en Sanne

geniet nog heel even van de kou, want voor je het weet zitten jullie in de zon.
    (ben jaloers) ga jullie volgen en mee genieten middels jullie verhalen.
    voor donderdag een heel goed afscheid, en onwijs veel plezier de komende maanden.
    veel liefs jos en gon
  7. johan en romy:
    1 februari 2012
    Hey Ramon en Sanne
    Onwijs veel plezier en geniet er samen van. Maak er een ervaring van om nooit te vergeten. Een hele goede vlucht toegewenst en maak er een mooie tijd van
  8. Rienke:
    2 februari 2012
    Lieve San en Ramon,

Whoehoe eindelijk is het zover en is jullie avontuur begonnen! Jullie zijn net vertrokken!!We gaan jullie missen! Maar ik heb ook heel veel zin in jullie reisverhalen en foto's zodat we ook een klein beetje met jullie mogen meereizen.
    Heel veel plezier samen en probeer vooral iedere minuut te genieten van al het moois wat jullie gaan meemaken! Enjoy the freedom! XXX R&R
  9. Helen:
    2 februari 2012
    He ramon en sanne!
    Heel veel plezier op jullie rondreis!! echt heel gaaf, maar zal sanne wel missen. Hoop dat we volgend seizoen nog samen kunnen voetballen, want laatste wedstrijd was niet echt een leuke afscheidswedstrijd....
    Ddddooooeeeeeiiiiiii
    Gr helen