8 maanden Azie

3 februari 2012 - Paris, Frankrijk

Hoi allemaal,

Eigenlijk wilden we voor vertrek ons welkomststukje schrijven, maar dat is niet meer gelukt!

Gisteren zijn we vertrokken met de bus vanaf het Amstelstation in Amsterdam richting Parijs waar we werden uitgezwaaid door onze families. Dus dat was hartstikke leuk. Een hoop foto's geschoten, een drankje gedaan en toen in de bus gestapt, op naar Parijs.

Nu, vrijdag 3 februari, zitten we al op het vliegveld in Parijs te wachten op ons vliegtuig naar Kuala Lumpur waar onze reis echt zal starten. 8 maanden lang reizen door Azie...we hebben er heel erg lang naar uitgekeken en nu is het dan eindelijk zo ver.

Ons plan is om na enkele dagen Kuala Lumpur door te gaan naar India.

Maar op dit moment zijn we nog in Parijs en is het hier ongeveer -10 graden (net als bij jullie ;-) ). En over ongeveer 12 uur zitten we in de +30 graden. Beter kunnen we het niet treffen :-)

Nou we zullen proberen jullie zoveel mogelijk mee te laten genieten van onze reis...

Wij hebben er ontzettend veel zin in, maar zullen jullie zeker wel missen.

Dikke kus,

Ramon en Sanne

1. Joris en diana:
    3 februari 2012
    Kijk, zo hoort het! Jullie houden de vaart er lekker in met jullie reisberichten;-)
    Heb een relaxte vlucht, dan checken we jullie morgen weer in korte broek!
    Ltrrr!
  2. Joyce:
    Hey San en Ramon!
    Zijn jullie goed aangekomen? Een hele goede reis en tot de volgende blog! :)
    Have fun in Indiaaa!
    x Joyce
  3. Gon:
    hoi ramon en sanne.
    een betere tijd hadden jullie vooraf niet kunnen bedenken ,
    wat een weer, sanne kom net bij de vegro vandaan en heb er 40min over gedaan .zoveel sneeuw ineens!!!
    bahh was ik ook maar onderweg naar de zon.
    in ieder geval een hele goede reis en voor morgen heerlijk weer ,geniet ervan en tot de volgende mail.
    liefs gon
  4. Leonie&Jody:
    3 februari 2012
    Leuk om wat van jullie te horen! Hier ligt er een pak sneeuw! Ik ben er gek op, maar als ik 30+ zie staan zou ik toch wel willen ruilen. ;).
    Goede reis! geniet ervan.
    X Jo&Lee
  5. Ingrid en ben:
    3 februari 2012
    Met rode warme oren kom ik net van mijn fiets af.Dat was even ploegen door de sneeuw!Hebben jullie geen last meer van voorlopig.Ik hoop dat jullie een beetje op tijd vertrekken, want met dit weer heb je natuurlijk snel vertraging. In ieder geval een goede reis gewenst. liefs Ingrid
  6. Nicole:
    4 februari 2012
    San en Ramon,

Ziet er hartstikke mooi uit, ik krijg ook zin om mijn biezen te pakken! Heel veel plezier daar, en pas een beetje op elkaar. Dikke kus!

Nicole